برای راه اندازی کسب و کار خانگی خود برای موفقیت در مسیر درست بمانید.

هنگامی که بسیاری از آمریکایی‌ها شغل خود را در طول همه‌گیری از دست دادند، آنها با یک حس تازه از هدف کارآفرینی پاسخ دادند. کارگران ایالات متحده برای حذف رفت و آمدهای روزانه، به دست آوردن برنامه کاری منعطف و رئیس خود بودن، یک زنگ هشدار برای قرنطینه داشتند. بیش از 32.5 میلیون کسب و کار کوچک در ایالات متحده وجود دارد که نیمی از آنها یا تقریباً 15 میلیون، مشاغل خانگی هستند. اگر شرکت‌های کوچک بدون کارمندان حقوق بگیر را در نظر بگیرید، این درصد به بیش از 60 درصد می‌رسد.

هنگام شروع یک کسب و کار از خانه، افراد با هر زمینه‌ای فرصت‌های جدیدی در میان فرسودگی شغلی، بییکاری پیدا می‌کنند. در حالی که بسیاری از افراد در کنار شغل معمولی خود از خانه شروع به کار می کنند، مشاغل خانگی می توانند به تلاش های اولیه موفق تبدیل شوند.  اگر می خواهید کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید، بسیار مهم است که با طرز فکر، تامین مالی و بازاریابی مناسب سازماندهی کنید.

قبل از اینکه شروع کنی

قبل از شروع رسمی کسب و کار جدید خانگی خود، موارد اقدام زیر را انجام دهید.

  1. یک ارزیابی شخصی انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که برای شروع کسب و کار جدید خود آماده هستید. یکی از ابزارهای مفید، ارزیابی آمادگی کارآفرینی کسب و کارهای کوچک است که می تواند به شما کمک کند مهارت ها، ویژگی ها و تجربیات خود و نحوه ارتباط آنها با آمادگی شما برای راه اندازی یک کسب و کار را بهتر درک کنید.
  2. در کلاس های آموزشی کسب و کار کوچک ثبت نام کنید. یاد بگیرید که چگونه یک طرح تجاری بنویسید و با حسابداری مشاغل کوچک ، ملاحظات مالیاتی مشاغل کوچک و بهترین شیوه های بازاریابی موثر آشنا شوید.
  3. در مورد بازار تحقیق کنید. این بسیار مهم است که صنعت خود را بشناسید. مشتریان هدف شما چه کسانی هستند ؟ چه کسی دیگری در فضای شما حضور دارد و چگونه می توانید رقبا را شکست دهید؟ آیا این بخش یا صنعت آماده رشد است؟ روندهای صنعت خود را دنبال کنید تا دقیقا متوجه شوید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.
  4. طرح کسب و کار خود را بنویسید. پس از یادگیری در مورد طرح های کسب و کار، زمان آن رسیده است که به طور رسمی یک طرح کسب و کار بنویسید .

در حال راه اندازی

وقت آن است که ملاحظات و وظایف عملی مربوط به راه اندازی کسب و کار خانگی خود را انجام دهید.

  1. کسب و کار خود را نام ببرید، نام کامل را تعیین کنید و نام کسب و کار خود را ثبت کنید. هنگام انتخاب نام، نام دامنه کسب و کار بالقوه خود را در نظر داشته باشید.
  2. صندوق پستی را ایمن کنید. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک ترجیح می دهند نامه های خود را از طریق صندوق پستی دریافت کنند تا نامه شخصی خود را جدا نگه دارند. استفاده از صندوق پستی در محل خدمات تجاری نیز برای ارسال بسته های پستی، دریافت اسناد محضری و موارد دیگر مفید است.
  3. یک خط تلفن جداگانه راه اندازی کنید. احتمالاً نمی خواهید کسب و کار خود را از طریق تلفن خانه یا تلفن همراه شخصی انجام دهید. به سیستم های تلفن کسب و کار که برای مشاغل کوچک پاسخگو هستند نگاه کنید یا از یک تلفن هوشمند اختصاصی استفاده کنید.
  4. محل راه اندازی فروشگاه را مشخص کنید. شما باید فضای کاری خود را با میز یا میز، صندلی راحت و نور مناسب تجهیز کنید. شما همچنین به دسترسی آسان به پریزهای برق نیاز دارید. با جستجوی مبلمان اداری دست دوم که متناسب با نیاز شماست، در هزینه خود صرفه جویی کنید.
  5. پیگیری هزینه های آب و برق هزینه های معمولی خانوار خود را برای برق، مالیات املاک، بهره وام مسکن، بیمه، تعمیرات و غیره تعیین کنید. بسته به میزان فضایی که به عنوان دفتر خانه خود استفاده می کنید، ممکن است واجد شرایط کسر مالیات و مزایای هزینه های کسب و کار باشید.
  6. یک لپ‌تاپ برای مقاصد کاری بخرید. سابقه جستجوی شخصی، تصاویر خانوادگی و حساب های رسانه های اجتماعی شما باید جدا از فعالیت های کاری شما باشد. از لپ‌تاپ یا رایانه‌ای که مختص کسب و کارتان است استفاده کنید تا عملیات را ساده‌تر کنید و حرفه‌ای‌تر کار کنید.
  7. نرم افزار و برنامه های کاربردی کسب و کار را انتخاب کنید. بسته به کسب و کار و نیازهای آن، نرم افزاری را که برای کار شما مناسب تر است را مشخص کنید.
  8. روی یک چاپگر همه کاره سرمایه گذاری کنید. یک چاپگر همه کاره می تواند به شما در اسکن، چاپ، فکس و کپی کمک کند. سرمایه گذاری در یکی از آنها شما را از سفرهای بی شمار به اداره پست نجات می دهد.
چت GPT چه معنایی برای کسب و کارها دارد؟
ادامه مطلب

ملاحظات حقوقی

به ملاحظات قانونی کسب و کار جدید خود بسیار توجه کنید، زیرا سازماندهی و سازگاری بسیار مهم است.

  1. فرم نهاد تجاری خود را تعیین کنید. با یک وکیل صحبت کنید یا تحقیق کنید تا تعیین کنید که آیا تشکیل LLC برای شما مناسب است یا خیر. تشکیل یک LLC می تواند از دارایی های شخصی شما محافظت کند. همچنین می‌توانید اشکال نهادی مانند مالکیت انحصاری، مشارکت، شرکت و شرکت S را در نظر بگیرید.
  2. برای EIN درخواست دهید. شما به یک شماره شناسایی کارفرما (EIN) نیاز دارید تا به عنوان شناسه مالیاتی عمل کند. برای پرداخت مالیات، گرفتن وام، افتتاح حساب بانکی، درخواست مجوزها و مجوزها و موارد دیگر به آن نیاز خواهید داشت.
  3. نام کسب و کار خود را به درستی ثبت کنید. ثبت نام شما را از نقض هرگونه قانون علامت تجاری یا کپی رایت جلوگیری می کند.
  4. بیمه مشاغل کوچک را پیدا کنید. به بیمه مشاغل کوچک، از جمله بیمه مسئولیت عمومی و بیمه خطاها و قصورها توجه کنید. همچنین، بیمه نامه صاحبان خانه خود را مجدداً بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا این بیمه نامه زیان های مشاغل خانگی را پوشش می دهد یا خیر.
  5. درباره بیمه غرامت کارگران تحقیق کنید. اگر هیچ کارمندی ندارید، اکثر کشورها از شما نمی خواهند که بیمه غرامت کارگران را برای خود خریداری کنید. با این حال، اگر آن را نداشته باشید، اگر در حین کار مجروح شوید، هیچ مزیتی دریافت نخواهید کرد. چه به تنهایی شروع به کار کنید و چه چندین کارمند داشته باشید، درک قوانین بیمه غرامت کارگران بسیار مهم است.
  6. با یک CPA محلی تماس بگیرید. چه برای استخدام یک CPA آماده باشید یا نه ، مشورت با یکی از آنها ارزشمند است. یک CPA می تواند به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد و مالیات کسب و کار شما را برای سال بعد سازماندهی و ارسال کند.
  7. بررسی کنید که آیا صنعت شما نیاز به مجوز دارد یا خیر. الزامات مجوز و مجوز کسب و کار بسته به صنعت و ایالت متفاوت است. در مورد وضعیت خود تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که از آن پیروی می کنید.
  8. با وکلای تجاری بالقوه مصاحبه کنید. ایجاد رابطه با وکیل کسب و کار مورد اعتماد شما بسیار مهم است. یکی را انتخاب کنید که با او احساس راحتی کنید. مسائل ممکن است به طور غیرمنتظره ای ایجاد شوند و آخرین چیزی که در یک بحران می خواهید نگران آن باشید، پیدا کردن یک وکیل خوب است. .

مدیریت مالی

امور مالی نیروی حیاتی کسب و کار شما هستند. از همان ابتدا شیوه های مدیریت مالی عالی را ایجاد کنید.

  1. یک حساب بانکی و کارت اعتباری دریافت کنید. یک حساب بانکی تجاری باز کنید و برای کارت اعتباری تجاری اقدام کنید. ایجاد اعتبار به شما کمک می کند برای وام های کسب و کار درخواست دهید و تامین مالی اضافی را تضمین کنید.
  2. بودجه کسب و کار خود را مشخص کنید. هنگام تعیین بودجه کسب و کار کوچک خود ، در نظر بگیرید که چه مقدار پول برای لوازم، تبلیغات، عملیات، حمل و نقل و موارد دیگر خرج خواهید کرد. شما همچنین باید در مورد حقوق خود تصمیم بگیرید.
  3. تامین مالی استارتاپ ایمن اگر به کسب و کار خود بودجه نمی دهید ، گزینه های مالی خود را بررسی کنید. گزینه های تامین مالی شامل تامین مالی جمعی، تامین سرمایه خطرپذیر و گرفتن وام تجاری است. همچنین ممکن است در نظر داشته باشید که برای دریافت پول اولیه با دوستان و خانواده تماس بگیرید.
  4. از سررسیدها مطلع باشید. صورتحساب های خود را به موقع بپردازید تا در مواقعی که نیاز دارید کسب و کار خود را افزایش دهید، هزینه محدودیت اعتبار خود را افزایش دهید.
  5. حساب های تجاری و شخصی خود را از هم جدا کنید. با توجه به کارت‌های اعتباری، صورت‌حساب‌ها، بانکداری و موارد دیگر، تفکیک حساب‌ها پیگیری بدهی‌ها و رعایت مالیات را آسان‌تر می‌کند.
  6. مدیریت فعال موجودی اگر کسب و کار شما دارای موجودی است، بسیار مهم است که از داشتن محصولات بسیار زیاد یا خیلی کم خودداری کنید.
استراتژی کسب و کار چیست؟
ادامه مطلب

ایجاد حضور آنلاین

حتی اگر آدرس رسمی کسب و کار شما خانه شما باشد، حضور آنلاین شما باید حرفه ای و چشمگیر باشد.

  1. URLنام دامنه خود را ثبت کنید. از Instant Domain Search برای اطمینان از در دسترس بودن نام خود استفاده کنید و سپس آن را به درستی ثبت کنید.
  2. یک وب سایت ایجاد کنید. وب سایتی طراحی کنید که حرفه ای باشد و به راحتی قابل پیمایش باشد. یکی از بهترین سازندگان وب سایت را متناسب با بودجه و نیازهای خود انتخاب کنید، چه نیاز به یک فروشگاه آنلاین پیچیده یا یک حضور تجاری ساده داشته باشید.
  3. وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید. با طراح وب سایت خود کار کنید تا از تجربه موبایلی بهینه اطمینان حاصل کنید. شما می خواهید که کاربران بتوانند وب سایت شما را به راحتی در چندین پلتفرم مشاهده کنند.
  4. یک استراتژی سئو توسعه دهید. بسیار مهم است که استراتژی سئوی خود را اولویت بندی کنید تا صفحه وب شما رتبه بالاتری داشته باشد و از ترافیک مرتبط بیشتری برخوردار شود.
  5. از رسانه های اجتماعی، وب سایت و بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید. فعال ماندن آنلاین و ارسال مکرر محتوا، برند شما را مرتبط نگه می دارد و مشتریان را جذب می کند.
  6. حساب ایمیل کسب و کار خود را ایجاد کنید. داشتن یک حساب ایمیل تجاری پیامی حرفه ای برای مشتریان ارسال می کند.
  7. در فهرست های وب فهرست شوید. حضور کسب و کار خود را در دایرکتوری های مناسب تثبیت کنید. به عنوان مثال، یک نمایه Google Business یا یک نمایه در Bing Places for Business، Yelp و Apple Maps ایجاد کنید.
  8. با اینفلوئنسرها شریک شوید. با استفاده از اینفلوئنسرها و سفیران برند که واقعاً مشتاق محصولات یا خدمات شما هستند، آگاهی از برند را ایجاد کنید و بازاریابی ارگانیک را افزایش دهید.
  9. برای پذیرش پرداخت های کارت اعتباری تنظیم کنید. شما می خواهید بتوانید به راحتی پرداخت های کارت اعتباری را بپذیرید، بنابراین یک حساب تجاری با یکی از بهترین خدمات حساب تجاری ایجاد کنید. اگر به صورت آنلاین می فروشید، مطمئن شوید که وب سایت شما قابلیت سبد خرید آنلاین را دارد.

بازاریابی کسب و کار شما

شما باید با بازاریابی محصولات و خدمات خود، در مورد کسب و کار خود صحبت کنید.

  1. مواد اولیه بازاریابی را با اطلاعات تماس خود طراحی کنید. این ممکن است شامل تصاویر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، بروشورها، کتاب‌های الکترونیکی، کارت‌های ویزیت و پست‌های مستقیم باشد.
  2. یک حساب ایمیل مارکتینگ راه اندازی کنید. بازاریابی ایمیلی روشی ارزان و موثر برای دستیابی به مشتریان و مشتریان بالقوه است. بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی می توانند کمپین های ایمیلی شما را مدیریت کنند و معیارهای ارزشمندی را ارائه دهند.
  3. حضور خود در رسانه های اجتماعی را ایمن کنید. شما می خواهید نام کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی مختلفی که قصد حضور در آنها را دارید، حفظ کنید.
  4. محصولات و خدمات خود را با رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. برخی از بهترین شیوه ها برای محتوای رسانه های اجتماعی شامل انتشار پست های وبلاگ معنی دار، ارائه محتوای انحصاری، ارائه بینش متفکرانه و ارسال تخفیف در کانال های اجتماعی است.
  5. روی جمع آوری نظرات پنج ستاره تمرکز کنید. در صورت امکان، از مشتریان راضی درخواست بررسی کنید. نظرات خوب مشتریان که شرکت و محصولات شما را ستایش می کنند برای افزایش فروش مفید هستند.
  6. از داده های مشتری برای یافتن مخاطبان هدف خود استفاده کنید. محدود کردن مخاطبان به محتمل ترین مشتریان بالقوه می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های بازاریابی و هزینه های جذب مشتری شود.
  7. کسب و کار خود را تا حد امکان شبکه کنید. در حالی که تلاش های بازاریابی دیجیتال ضروری است، جامعه محلی خود را فراموش نکنید. سعی کنید در رویدادهای محلی شرکت کنید و با صاحبان مشاغل دیگر درگیر شوید.
بهترین ایده های کسب و کار برای کارآفرینان
ادامه مطلب

انتهای مطلب/ منبع