اسنپ‌مارکت و فروشگاه‌ها: آینده‌ای که فقط با همکاری ساخته می‌شه

تو گردهمایی اخیر اسنپ‌مارکت، یه پیام خیلی واضح و مهم به گوش رسید: آینده بازار آنلاین، بدون همکاری جدی بین فروشگاه‌ها و پلتفرم‌ها شکل نمی‌گیره.

پویا رستگار، مدیرعامل اسنپ‌مارکت، در همین رویداد گفت:
«ما هنوز اول راهیم. ولی یه چیز رو خوب می‌دونیم؛ رشد پایدار فقط با هم‌فکری و هم‌افزایی با فروشگاه‌ها ممکنه. ما به این مسیر باور داریم.»

وقتی فروش آنلاین می‌شه ۶۰٪ درآمد فروشگاه‌ها

کامران روستا، راهبر اجرایی فروشگاه‌های تحویل فوری، هم یه سری آمار جالب رو کرد.
طبق گفته‌های اون، اسنپ‌مارکت در یک سال گذشته رشد ۴۰ درصدی تجربه کرده و میلیون‌ها کاربر جدید جذب کرده.
تو شرایطی که خیلی از کسب‌وکارها به‌خاطر وضعیت اقتصادی یا کوچیک‌تر شدن یا حتی تعطیل شدن، بعضی از فروشگاه‌های همکار با اسنپ‌مارکت تا ۶۰ درصد درآمدشون رو فقط از فروش آنلاین دارن درمیارن!

روستا تأکید کرد:
«اکوسیستم اقتصادی فروشگاه‌ها داره تغییر می‌کنه. اقتصاد دیجیتال یعنی شفافیت، یعنی مشارکت داده‌محور. ما داریم ابزارهایی فراهم می‌کنیم که فروشگاه‌ها بتونن باهاش رشد کنن، نه فقط زنده بمونن.»

نسخه جدید نرم‌افزار «نما» و تسهیلات مالی تا ۱۰ میلیارد

محمد نادری افشار، راهبر تیم مدیریت فروشگاه‌ها، هم در ادامه‌ی مراسم یه خبر مهم داشت:
نسخه جدید نرم‌افزار «نما» رونمایی شد. حالا فروشگاه‌ها می‌تونن شاخص‌های کلیدی عملکرد، رتبه‌بندی و گزارش‌های دقیق خودشون رو راحت‌تر از همیشه ببینن.

ولی همه چیز فقط نرم‌افزار نبود. نادری افشار گفت که اسنپ‌مارکت برای حمایت واقعی از فروشگاه‌ها، طرح‌های اعتباری و تسهیلات مالی تا سقف ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته:
«تورم و گرونی، سرمایه در گردش فروشنده‌ها رو دچار بحران کرده. ما اومدیم کنار فروشگاه‌ها وایسیم و با تسهیلات مالی کمک کنیم تا تو این شرایط بتونن راحت‌تر نفس بکشن.»

کیفیت یعنی سنجش مداوم

رامین لایقی، مدیرعامل اسنپ‌مارکت، در پایان مراسم گفت:
«از روز اول، رتبه‌بندی فروشگاه‌ها برامون مهم بود. چون بدون معیار مشخص، نمی‌شه کیفیت رو بالا برد. وقتی بدونی چطور سنجیده می‌شی، انگیزه‌ت برای رشد بیشتر می‌شه. این مسیر، هم به نفع فروشگاه‌هاست، هم به نفع مشتری‌ها.»

برچسب‌ها
آژانس کسب و کار (19) اخبار کسب و کار (8) اخبار کسب و کار ایران (6) استراتژی بازاریابی (11) استراتژی کسب و کار (10) اشتغال آفرینی (16) اشتغال زایی (22) اشتغال پایدار (7) اقتصاد ایران (14) اقتصاد دانش بنیان (9) اقتصاد دیجیتال (7) ایجاد اشتغال (24) ایده کسب و کار (5) بازاریابی دیجیتال (7) بازاریابی و فروش (5) بازاریابی کسب و کار (16) باشگاه مشتریان (7) برنامه کسب و کار (13) برندسازی کسب و کار (7) بهبود فضای کسب و کار (11) توسعه کارآفرینی (8) توسعه کسب و کار (20) حمایت از کسب و کار (8) دولت سیزدهم (13) راه اندازی وب سایت کسب و کار (5) راه اندازی کسب و کار (27) راه اندازی کسب و کار خانگی (5) رشد تولید (6) رشد و توسعه کسب و کار (20) رشد کسب و کار (35) رونق تولید (7) شرکت های دانش بنیان (8) شورای عالی کار (7) طرح کسب و کار (6) مجوزهای کسب و کار (5) مدیریت ارتباط با مشتری (17) مدیریت کسب و کار (46) مشاور کسب و کار (12) نرخ بیکاری (6) وزارت کار (21) کسب و کار آنلاین (9) کسب و کار الکترونیک (6) کسب و کار ایران (25) کسب و کار اینترنتی (8) کسب و کار دیجیتال (5)