این دادخواست، برجستهترین تلاش لولولمون برای مقابله با «فرهنگ سادهلوحی» نسل زد است.
لولولمون هم به جمع بسیاری از همکاران قدیمیترش میپیوندد که از شنیدن خبر دزدیهایش خسته شدهاند. آسوشیتدپرس گزارش داد که این غول پوشاک ورزشی از کاستکو شکایت کرده و مدعی شده است که این خردهفروش عمدهفروشی، کپیهای غیرقانونی محصولاتش را میفروشد.
این شکایت، پرسروصداترین تلاش لولولمون برای مقابله با «فرهنگ سادهلوحی» نسل زد است. لولو میگوید کاستکو با استفاده از برند کرکلند خود روی لباسهایی که کپیهای بسیار کمی از اقلام بسیار گرانتر لولو هستند، عمداً خریداران را گیج میکند.
طبق دادخواست:
- کاپشن غواصی مردانه های-تک فول زیپ کاستکو با قیمت ۲۰ دلار، کپی کاپشنهای غواصی لولو است که با قیمت بالای ۱۰۰ دلار به فروش میرسند.
- شلوارهای پنج جیب کرکلند ۱۰ دلاری کاستکو، کپی شلوارهای پنج جیب ABC مردانه ۱۲۸ دلاری لولولمون هستند که حداقل یک نفر در محل کار شما در حال حاضر آن را میپوشد.
لولولمون همچنین ادعا میکند که کاستکو رنگ «تیل تایدواتر» آن را دزدیده است. این برند درخواست محاکمه با حضور هیئت منصفه را دارد و میخواهد کاستکو فروش اقلام مورد بحث را متوقف کند.
آیا لولو میتواند برنده شود؟ در ماه آوریل، نیویورک تایمز هم شلوارهای ABC لولومون و هم نسخه کاستکو را بررسی کرد و متوجه شد که آنها به طرز مشکوکی شبیه به هم هستند. اما معمولاً برای برندها اثبات غیرقانونی بودن کپیبرداری دشوار است، زیرا قانون علائم تجاری ایالات متحده اغلب مبهم است.
یا گول بخور یا بمیر. به لطف ترندهای تیکتاک و مصرفکنندگان آگاه به قیمت، این نوع لباسها در بین خریداران جوان آنقدر محبوب شدهاند که پوشیدن آنها میتواند به اندازه داشتن مدل اصلی و لوکس، نمادی از جایگاه اجتماعی باشد.