
درس های بازاریابی از صنعت بازی های ویدیویی که باید بدانید
طبق گزارش Statista ، صنعت بازی های ویدیویی ایالات متحده در سال 2022 درآمد تخمینی 97 میلیارد دلاری داشت و انتظار می رود بازار همچنان

طبق گزارش Statista ، صنعت بازی های ویدیویی ایالات متحده در سال 2022 درآمد تخمینی 97 میلیارد دلاری داشت و انتظار می رود بازار همچنان

اینستاگرام از زمان آغاز به کار خود یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای مشاغلی بوده است که به دنبال گسترش حضور و دیده شدن محصول خود

اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی است که برای افراد عادی به همان اندازه افرادی که ایدههای خلاقانه و چشمان طراحی دارند جذاب است. این

ویدئو در حال تسخیر اینترنت است. به هر کجا که نگاه کنید، شرکت ها و برندها محتوای ویدیویی ایجاد می کنند، آن را در وب

هنگامی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، قبل از اینکه بتوانید کاری انجام دهید، باید بازار هدف خود را در سطحی

روابط بین شرکت ها و مشتریان آنها زمانی ایجاد و تضمین می شود که یک پیوند اعتماد ایجاد شود. برخی از قویترین این روابط زمانی

هنگامی که در حال راه اندازی یک کسب و کار هستید، اولین کاری که باید بعد از ایجاد یک نام کسب و کار موثر انجام

چه در حال اداره یک کسب و کار فیزیکی باشید و چه مدیریت یک مرکز تکمیل، تاثیر انتخاب های بسته بندی محصول شما را نمی

مصرفکنندگان نسل Z که در عصر رسانههای اجتماعی متولد و بزرگ شدهاند، با تاکید بیشتر بر خرید آنلاین و پلتفرمهای اجتماعی، از پیشینیان خود پیروی